support

1. Var är min order?

I din orderbekräftelse finns en länk där du kan spåra din försändelse via postens hemsida.

2. Kan jag ångra mitt köp innan det skickats?

Självklart går det bra att ångra sitt köp innan det skickats. Skicka gärna ett mail till info@dindoft.se samt ring därefter till Kundtjänst på 031-25 26 65, så att vi kan avbryta ordern snabbast möjligt.

3. Vill ni samarbeta med min blogg?

Vi är alltid intresserade av att Samarbete med olika bloggare. Skicka gärna ett mail till info@dindoft.se och berätta lite om din blogg samt adress.

4. Erbjuder ni fri frakt?

Om man beställer för över 500kr så skickar vi fraktfritt.

5. Hur gör jag en retur?

Är dina varor oöppnade och oanvända kan du använda ångerrätten i 14dagar från det att du mottagit beställningen. Skicka tillbaka de varor du vill returnera tillsammans med ditt ordernummer till

Din Doft Norden AB
Box 5083
426 05 V.Frölunda

Vid utnyttjande av ångerrätten står kunden för returfrakten.

Kan vi inte godkänna en retur på grund av att en vara är öppnad eller använd kostar det 50kr att få varan skickad på nytt.

6. Hur lång är leveranstiden?

Vår leveranstid är normalt 1-3 arbetsdagar beroende på vilken tid på dagen beställningen kommer in.

7. Varför har jag inte fått min faktura?

Fakturan skickas alltid med e-post till den e-postadress man uppger vid beställningstillfället. Har du inte fått fakuran så kan du kontakta vår betalpartner Klarna så hjälper de dig. Du når Klarna på 08-120 120 10 eller info@klarna.com